تمامی شرکتهای خارجی برای حضور در آلمان، نیازمند آدرسی بیزینسی هستند تا بدین وسیله شرکت خود را در آلمان ثبت تجاری نمایند. از طرف دیگر، یک شرکت برای حضور در آلمان و انجام حداقل امور پایه و اساسی بیزینس خود نیازمند ارتباط و تعامل با سازمانهای مختلف دولتی آلمان اعم از بیمه، اداره مالیات، اداره مهاجرت، اتاق بازرگانی، و غیره میباشد. از طرف دیگر هر کسب و کاری طبیعتاً دارای شبکه ارتباطی خاص خود با مشتریان و شرکای بالقوه و بالفعل خود میباشد. مسلماً برای مدیریت تمامی ارتباطات فوق امکانات سخت افزاری لازم شامل خطوط تلفن و فاکس و خدمات دفترداری و مدیریت آفیس و خدمات دریافت و ارسال نامههای پستی و ایمیل ضروری است.
در بسیاری از موارد کارآفرینان و صاحبان کسب و کار به دلیل مشغله کاری قادر به حضور فیزیکی دائم در کشور آلمان نمیباشند، از طرفی هزینههای مربوط به اجاره دفتر و استخدام منشی، در بسیاری موارد ممکن است نسبت به حجم کاری و میزان درامد زایی شرکت در مرحله شروع کسب و کار تا حدودی بالا باشد.
از آنجا که فلسفه کاری شرکت ما همیشه بر پایه آموزش کارآفرینان در امور اجرایی به شیوهٔ بهینه و کمینه کردن هزینهها و کمک به اجرای امور دفتری با کیفیت و قیمتی مناسب میباشد، خدمات مربوط به آدرس بیزینسی دفتر کار و آفیس، ارسال و فوروارد محمولههای پستی و نامههای اداری، شماره تلفن آلمان و دریافت تماسهای اداری و کاری، و حتی نصب تابلو و لوگوی شرکت شما بروی آفیس برای معرفی شرکت به صورت کاملاً حرفهای به مشتریان و شرکای بالقوه تان به شما ارائه میگردد.
جلسه رایگان مشاوره آنلاین
اگر علاقه مند هستید در مورد خدمات مدیریت آفیس یا آدرس بیزینسی ما بیشتر اطلاع کسب کنید از شما دعوت می کنیم تا در جلسات رایگان مشاوره آنلاین ما شرکت نمایید. در این جلسات خدمات ما به خوبی برای شما تشریح می شود. برای شروع تنها کافیست فرم زیر را پر نمایید. ما با شما تماس می گیریم.
Hami Hadizad – Wise Business Group Free Strategy Session