ارتقای کسب و کار در آلمان

بازاریابی آلمانکشور آلمان همواره با ٣ عبارت “کیفیت”، “فناوری” و “نوآوری” در طول تاریخ عجین بوده است. محصولات و فناوری “ساخت آلمان” در دنیا بسیار شناخته شده و دارای استاندارد های کیفی بالایی می باشند. داشتن تامین کنندگان قابل اعتماد و کیفی آلمانی که تولید کننده محصولات یا خدمات ابداعی می باشند و فناوری بسیار جدید آنها همواره می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای شرکت شما به حساب آید. از طرف دیگر، گسترش خدمات و کالاهای ساخت شرکت شما برای خریداران و مصرف کنندگان بالقوه آلمانی می تواند تاثیر مثبت عمیقی روی عملکرد مالی و حرفه ای شرکت شما داشته باشد.

یافتن منابع، انتخاب تامین کننده و برون سپاری ...

بازار یابی در آلمان تامین منابعخدمات ما شامل کمک به شرکت‌هایی بین‌المللی می‌‌شود که علاقه‌مند به یافتن و عقد قرارداد با تولیدکنندگان آلمانی‌ در صنایع مختلف اعم از ماشین آلات صنعتی و تجهیزات آنها، تکنولوژی پزشکی‌، فناوری ساخت و ساز، فناوری انرژی، و تجهیزات نفتی‌ و گازی می‌ باشند.

منافع شما در استفاده از خدمات انتخاب تامین کننده(Supplier Selcetion) شرکت ما چه می باشد؟

  • یافتن فرصت‌های جدید کاری و تجاری
  • عملکرد برتر نسبت به رقبا و برتری از آنها
  • ارتباط مستقیم با تولید کنندگان آلمانی‌
  • کسب کلیه اطلاعات مربوط به تامین کنندگان مورد نظر در کمتر از ۱۰ روز کاری

گروه ما به شما در دستیابی تدریجی اهداف کاری خود در بازار آلمان به شیوه‌ای بسیار مقرون به صرفه و در بهینه‌ترین زمان ممکن یاری  می رساند. برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج‌های گوناگون ما در زمینه Supplier Sourcing و تامین منابع آلمانی با ما تماس بگیرید.
 
جلسه رایگان مشاوره آنلاین
Katjaبرای آگاهی از برنامه های توسعه اقتصادی ما اعم از تحقیق بازار، بازاریابی و سپارش و قرارداد با تولید کنندگان آلمانی در جلسات رایگان مشاوره ما شرکت نمایید.

Katja Löffler  –  Wise Business Group Free Business Strategy

بازاریابی و توسعه اقتصادی(Business Promotion) ...
 Marketing 2ممکن است شما به عنوان کارآفرین سرمایه گذار یا صاحب شرکت در ایران به دنبال توسعه فعالیت خود از طریق گسترش زنجیره‌ تامین و به دست آوردن بخشی از بازار آلمان برای محصول یا خدمات خود می‌‌باشید. این استراتژی در ترکیب با استفاده بهینه از بستر اقتصادی و فناوری آلمان میتواند به شما نه تنها در به دست آوردن سهمی از بازار آلمان بلکه در نگاهی‌ کلی‌تر در دستیابی به بازارهای جهانی‌ کمک کند. وظیفه ما در این مرحله و در طول پروسه پردازش طرح کسب و کار، تجزیه و تحلیل مارکت آلمان برای محصول مورد نظر و مطالعه قرارداد ها، قیمت گذاری ها، و آنالیز نیاز و کشش بازار می‌‌باشد. این استراتژی تنها اولین مرحله از پروسه نفوذ به بازار آلمان می‌‌باشد، چرا که تبدیل برنامه کلی‌ به یک طرح اقدام (Action Plan) قوی در چندین مرحله نیازمند می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات تحقیق بازار ما اینجا کلیک نمایید و برای آگاهی‌ از برنامه‌های ما در توسعه کسب و کار شما در کشور آلمان با ما تماس بگیرید.

 

مقالات بیشتر در خصوص توسعه کسب و کار در آلمان

توسعه تجاری شرکت های ایرانی در آلمان
۷ نکته برای ورود صحیح به بازار آلمان
۱۰ نکته مهم در مورد فرهنگ بیزینس با آلمانی‌ ها
چگونه می توان از نمایشگاه های تجاری آلمان استفاده کرد: پنج فرمان اصلی 
 اصول جذب مشتری (نکات طلایی برای فروش بیشتر)
۱۱ اشتباه بزرگ در زمینه جذب مشتری در آلمان
یافتن منابع
پروسه انتخاب تامین کننده در آلمان
انتخاب تامین کننده در آلمان: قیمت تنها فاکتور تعیین کننده نمی باشد
پروسه انتخاب تامین کننده در آلمان
مجله کارآفرین
۱۰ روش برای استفاده بهینه از لینکدین، Linkedin
راهنمای ثبت اختراعات بین المللی در آلمان، الزامات و روش ها
استخدام کارگران و متخصصان خارجی در آلمان
چک لیست اتمام کار برای کارفرمایان
قطعنامه، تسویه و حذف شرکت GmbH