خدمات پس از اقامت آلمان

۶۷۰px-Get-a-Work-Permit-and-Job-Step-3 مسلما یکی از مهمترین دغدغه های کارآفرینان بلافاصله پس از حضور در آلمان هماهنگ شدن با پیشنیاز های جامعه آلمان و تامین هر چه سریعتر آنها برای شروعی موفق در این کشور است. مواردی مثل عقد قرارداد بیمه، حسابداری شرکت، استعلام نام و فعالیت شرکت، ثبت شرکت، پیدا کردن محل مناسب سکونت، افتتاح حساب بانکی، اخذ مدرک ثبت آدرس، در صورت نیاز آدرس کسب و کار و درخواست برای کارت اقامت همگی فعالیت هایی هستند که باید پس از حضور صاحب کسب و کار در آلمان انجام شود. تمامی این موارد در صورت درخواست موکل توسط تیم ما به صورت کامل پوشش داده می شود.

در ادامه به توضیح بیشتر هر یک از این خدمات بر اساس اولویت اهمیت میپردازیم.

انتخاب خانه

این مورد یکی از مهمترین کار ها پس از حضور در آلمان می باشد که بلافاصله باید صورت پذیرد. علت اهمیت آن مدرکی به اسم Meldebeschienigung می باشد که فرد پس از ثبت آدرس در آلمان توسط اداره ثبت (Einwohnermeldeamt) دریافت می کند و علت اهمیت آن نیز این است که بسیاری از کارهای موکل پس از حضور وی در آلمان بدون ارائه این مدرک امکان پذیر نمی باشد. موارد مثل افتتاح حساب بانکی، عقد قرارداد بیمه و دریافت کارت اقامت همگی به داشتن این برگه وابسته است. با توجه به عدم ارائه رکورد مالی ثبت شده از کسب و کار گذشته در آلمان توسط موکل گاهی پیدا کردن خانه مناسب توسط شخص موکل می تواند کمی دشوار و زمانبر گردد. گروه ما با ارایه تضمین های لازم به تامین کنندگان این کار به شما در پیدا کردن منزل مورد نیاز خود و اخذ برگه ثبت آدرس یاری خواهد رساند.

بیمه

بیمه ها در آلمان به دو دسته خصوصی و دولتی تقسیم می شوند و در هر طبقه بندی هم پکیج های مختلف بیمه با قیمت ها و شرایط متفاوت وجود دارد. آنچه بدیهی است این است که عقد قرارداد بیمه برای هر فردی که قصد اقامت در آلمان را داشته باشد ضروری است و بدون آن شخص نمی تواند کارت اقامت خود را دریافت نماید. ما تلاش کرده ایم که بهترین پکیج های بیمه را به موکلان خودمان پس از حضور در آلمان با در نظر گرفتن فاکتور های هزینه و کیفیت ارائه دهیم.

ثبت شرکت

ثبت شرکت نیز پروسه ای ضروری است که از لحاظ میزان اهمیت برای انجام هر چه سریع تر پس از دو مورد فوق قرار می گیرد. البته بعضی شهرهای آلمان پروسه ثبت شرکت را در اولویت اول خود برای اعطای اقامت حتی قبل از ثبت آدرس مسکونی و بیمه قرار می دهند که باید خوب توسط تیم تامین کننده خدمت مهاجرت شما مورد ارزیابی قرار بگیرد. کلیه خدمات نوتاری، استعلام نام و فعالیت شرکت، حساب بانکی بیزینسی، و ثبت نهایی تجاری در صورت درخواست موکل توسط تیم ما قابل عرضه می باشد.

حسابداری و مشاوره مالیاتی

هر کسب و کار مستقلی در آلمان چه در قالب شرکت و چه فریلنس نیازمند یک مشاور مالیاتی و حسابدار رسمی است. به خصوص در آلمان که کوچکترین اشتباه مالیاتی می تواند منجر به ضرر مادی و معنوی بزرگی برای شخص کارآفرین در این کشور شود. متخصصان مالیاتی ما خدمات حسابداری و مالیاتی خود را علاوه بر کسب و کار محلی در سطوح تجارت بین المللی متناسب با کسب و کار صادرات و وارداتشما ارائه می دهند. 

درخواست کارت اقامت

آخرین مرحله از فعالیت های ضروری در زمان حضور اولیه در آلمان در خواست برای کارت اقامت است که پروسه ای استاندارد می باشد که در صورت درخواست موکل توسط گروه ما انجام می گردد.

برای اطلاعات بیشتر در جلسات مشاوره ما شرکت نمایید:

تعیین استراتژی
اگر قصد توسعه کسب و کار خود در آلمان را دارید یا علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌‌باشید، فرم زیر را پر کنید. ما با شما تماس میگیریم.

  • لطفا ایمیل خود را وارد نمایید و در فضای سمت چپ با وارد کردن دوباره آن را تایید نمایید.
  • لطفا شماره ای را وارد نمایید که ترجیح می دهید با آن با شما تماس بگیریم.
  • ممکن است شما بنا به دلایل مختلف تمایل به حضور یا تعامل با کشور آلمان داشته باشید. ما قادریم به شما در تامین تمامی خدمات فوق الذکر به صورت جداگانه یا توام یاری رسانیم. لطفا مواردی را که به صورت بالقوه میتواند نیاز شما در آلمان باشد انتخاب نمایید.
  • لطفا توضیح مختصری از کسب و کار فعلی خود در ایران یا طرح و ایده خود در آلمان برای ما ارائه دهید
  • شما میتوانید اگر تمایل دارید پروپوزال خود را در مورد توسعه اقتصادی شرکت خود در آلمان به صورت فایل ورد یا پی دی اف برای ما ارسال نمایید.
    Max. file size: 2 MB.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.